2008. november 19., szerda

Mézes-diós kuszkusz-krém - a gyors édesség

Ha valakinek csak 10 perce van arra, hogy egészséges édességgel rukkoljon elő, íme itt az ajánlatom.

Hozzávalók:
  • egy maroknyi dióbél
  • egy maroknyi mazsola
  • két kávédarálónyi kókuszreszelék
  • 2-3 evőkanál méz
  • kuszkusz
  • fahéj
  • viz


A diót kevés vízzel botmixerrel pépesítettem, hozzáadtam a mazsolát, a fahéjat és vizet. Ezeket tovább mixeltem. Belekevertem a darált kókuszreszeléket és a mézet, majd a forró vízzel leforrázott és megdagadt kuszkuszt. Mivel én krémesre csináltam, további vizet és mézet adtam hozzá. És már ehető is, illetve aki hidegen szereti, kicsit bedobhatja a fagyasztóba is előtte. A hűtő előtt könnyen formázható, ezért halmot készítettem belőle kiskanállal és fahéjjal megszórtam a tetejét.
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Érdeklődni szeretnék, hogy mennyi kuszkuszból készült . Előre is köszönöm. Tünde

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies