2009. augusztus 9., vasárnap

Lebbencs leves

Egy nagyon egyszerű leves, ami hagyományosan is vegán.

Hozzávalók:
  • teljeskiőrlésű lebbencstészta
  • víz
  • kevés olaj
  • pirospaprika
  • bio vegeta
  • 1 paprika, fél paradicsom
  • 1 fej vöröshagyma
  • egy kis darab zeller
  • 2 db sárgarépa
  • 3-4 db burgonya

Kevés olajon megpirítottam a kisebb darabokra tört lebbencstésztát, felengedtem vízzel, és fűszereztem vegetával, sóval és pirospaprikával. Beledobtam a karikára szeletelt répát, a hagymát egészben, a nagyobb darabokra vágott paprikát, a fél paradicsomot, a zellert és a kockákra vágott burgonyát. Forrás után kb. 20 perc alatt meg is puhul és fogyasztható.

Tipp: Mostanában gyorsítani szoktam a főzési folyamatot azzal, hogy a vizet vízforralóban forralom fel, ami sokkal gyorsabb, és nem kell megvárni, míg a lábosban felforr a folyadék.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies