2009. augusztus 6., csütörtök

Zöldséges árpa (vegán, anticandidás)



Még mindig - azaz már megint, részletek itt - tart a candida-diéta...

Folytatom a bizonyos alapanyagokból bizonyos napokon főzést, amennyire lehetséges. Most az árpán volt a sor, már rég ettük, Balázs nagyon szereti, én annyira nem rajongok érte, de nem utálom.

Hozzávalók:

  • két fej vöröshagyma,
  • 2 paprika
  • 1 nagy cukkini
  • fél padlizsán
  • só, babér, majoranna, kömény, oregánó, bazsalikom és kevés pirospaprika
  • zúzott fokhagyma
  • fél csomag árpa, beáztatva kb. 3-4 órára

Kevés olajon megpirítottam a hagymát és a paprikát, majd beledobtam a kockára vágott cukkinit, padlizsánt, a fűszereket, és az árpát, majd felengedtem vízzel. Félig megfőztem, a maradék időt már lezárt állapotban, fedő alatt párolódva töltötték.

Tipp: ha nem belefőzzük a "pörköltbe" az árpát, hanem köretként, akkor érdemes megpirítani előtte szárazon (olaj nélkül) és úgy felönteni vízzel.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies