2009. október 11., vasárnap

Meglepetés vendégségben: Lencsefasirt


Szombaton vendégségben voltunk Edit barátnőmnél. Évente egyszer, beköltözésének emlékére összejövetelt szokott szervezni, ez volt esedékes ezen a hétvégén. Tavaly egy tepsis zöldséget csináltam, és azt vittem a buliba, de idén nem lett volna időm a főzésre.

Mivel ő - és a többiek is - vegyes étrenden élnek, gondoltam, akkor maximum nem eszek semmit, az sem nagy baj. De aztán Edi közölte, hogy Anyukája készit nekem zöldségfasirtot. Edi anyukáját nagyon régóta szeretem, 15 éve, mióta barátnők vagyunk Dee-vel, mindig mondom neki, hogy milyen őrülten jó, hogy ilyen anyukája van. Tudatosan nevelte egész kiskorától, nem féltékeny, nem játszmázik, foglalkozik a saját és mások lelki életével, egy tündér egyszóval. De hogy képes nekem csinálni külön fasirtot, azt legmerészebb álmaimban sem gondoltam!

Szóval izgatottan vártam a meglepetésfasírtot, mert hiába is faggattam Dee-t, hogy miből van, nem árulta el, csak amikor megkóstoltam. Arra jól tippeltem, hogy hüvelyes, de a vöröslencsét nem találtam el. Iszonyatosan finom volt! A fűszereket még homály lepi, de remélem, hogy a napokban megkapom a receptet, és akkor közzé teszem, illetve én is csinálok majd. Addig is étvágygerjesztőnek itt ez a kép, amit már itthon csináltam a maradékból...

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies