2009. október 13., kedd

szejtán hagymás mustáros pácban, barnarizzsel (szejtánvariációk II.)


Hamár szejtán, legyen többféle. Mivel nagyon sok lett egy csomag szejtánporból, gondoltam, csinálok egy pár variációt.

A szejtán elkészítését a szejtánpaprikásnál részleteztem.
Egy napot pácoltam a következők páclében:

  • bio magos mustár
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • hidegen sajtolt napraforgó olaj
  • citromlé

+ 1 fej vöröshagyma

A csíkokra vágott szejtánt megöntöztem a fenti páclével és hozzáadtam a csíkokra vágott hagymát is. Egy napig érlelődött a hűtőben, ezalatt többször megkevertem. Majd kivettem, és olajjal, mindennel együtt kisütöttem serpenyőben.

Kerekszemű barnarizzsel és friss uborka-répa salátával tálaltam.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin
Hobbies